EN

+48 600 104 000

recepcja@budzowskiwierch.pl

REZERWUJ

REZERWUJ

Budzowski Wierch 

REGULAMIN

Serwis – strona internetowa https://www.budzowskiwierch.pl


Apartament – lokal o funkcji mieszkalnej opisany w ofercie przedstawionej na stronie internetowej https://www.budzowskiwierch.pl który Gość wynajmuje w celach wypoczynkowych na pobyt krótkotrwały.


Rezerwacja on-line – rezerwacja dokonywana w serwisie w czasie rzeczywistym za pomocą znajdującego się na stronie https://www.budzowskiwierch.pl silnika rezerwacyjnego.
Rezerwacja wstępna-niegwarantowana – to rezerwacja, którą obiekt będzie utrzymywał w swoich zasobach do określonego
w ofercie terminu wpłaty zadatku.


Rezerwacja gwarantowana – to rezerwacja, która została częściowo opłacona przez klienta w określonym w ofercie czasie. 


Klient/Gość – osoba fizyczna albo osoba prawna, korzystająca z apartamentu na podstawie zawartej z
Usługodawcą umowy na czasowe korzystanie z apartamentu.


Usługodawca – będący właścicielem serwisu https://www.budzowskiwierch.pl/ i uprawniony do
świadczenia Gościom, w zamian za ustalone wynagrodzenie, usług krótkotrwałego najmu apartamentów.


§1 Postanowienia ogólne
Niniejsze Warunki rezerwacji stanowią integralną część umowy krótkotrwałego najmu apartamentu zawartej między Klientem a Usługodawcą.

W ramach umowy najmu Usługodawca zobowiązuje się przygotować oraz udostępnić apartament w uzgodnionym terminie,
w zamian za ustalone wynagrodzenie.

Rezerwacji apartamentu można dokonywać na minimalny okres 1 (jednego) dnia, chyba że oferta w serwisie stanowi inaczej.


§2 Sposoby dokonywania rezerwacji
Niniejsze Warunki rezerwacji stanowią integralną część umowy najmu apartamentu zawartej między Gościem a Usługodawcą.​


Rezerwacji apartamentu Klient może dokonać w następujący sposób:

– ​on-line poprzez silnik rezerwacyjny dostępny na stronie www.budzowskiwierch.pl, 

– za pośrednictwem poczty elektronicznej, wysyłając wiadomość na adres: recepcja@budzowskiwierch.pl,

– telefonicznie pod numerem: +48 600 104 000,

– osobiście w recepcji, tzw. rezerwacja walk-in.

 

Powyższe rezerwacje mają charakter rezerwacji wstępnych i w żaden sposób nie wiążą aparthotelu.


By kontakt mógł być uznany za zapytanie o rezerwację pobytu niezbędne jest podanie przez zainteresowanego: imienia i nazwiska, na które dokonywana jest rezerwacja, terminu pobytu, ilości osób w pokoju i ilości pokoi, kontaktowego numeru telefonu klienta oraz używanego
na co dzień konta poczty e-mail klienta.


Potwierdzeniem rezerwacji pobytu w obiekcie jest wpłacenie przez rezerwującego opłaty rezerwacyjnej na rachunek aparthotelu.

Apartamenty danego typu są usytuowane na różnych poziomach budynku. W związku z tym rezerwacja nie oznacza wybrania apartamentu na danym piętrze lub po danej stronie budynku, tylko rezerwację apartamentu danego typu, znajdującego się w obiekcie.


§3 Opłaty i warunki płatności
Wysokość opłaty za zarezerwowany pobyt w Apartamencie jest każdorazowo podana na stronie internetowej https://www.budzowskiwierch.pl/  po wybraniu odpowiedniej oferty lub na potwierdzeniu rezerwacji w przypadku dokonania jej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.


Cena za rezerwację jest wyświetlana po wybraniu danej oferty i doliczeniu dodatków, jeżeli takie w danej ofercie występują i są obowiązkowe lub jeżeli są jako opcjonalne i wybrane przez Rezerwującego.


Opłaty podane są w złotych polskich PLN i objęte są stawką podatku od towarów i usług VAT według obowiązujących przepisów prawa podatkowego, tj. 8%.
 

Opłata za wynajem obejmuje koszt pobytu w Apartamencie wskazanej w rezerwacji liczby osób.
 

Opłata za wynajem obejmuje usługi zgodnie z ofertą i nie obejmuje kosztów domówionych podczas pobytu usług dodatkowych.
 

Wysokość opłaty rezerwacyjnej, odpowiednia do wartości całego zamówienia – podawana jest w ofercie wysłanej na e-mail rezerwującego.


Aparthotel wyznaczy termin do którego Klient zobowiązany jest wpłacić opłatę rezerwacyjną na konto w celu rezerwacji pobytu. W przypadku braku opłaty na koncie do wyznaczonego terminu – rezerwację traktuje się jako niebyłą.


W tytule przelewu Klient ma obowiązek podać: imię, nazwisko, termin oraz numer rezerwacji.
 

Datą wpłaty opłaty rezerwacyjnej jest data zaksięgowania kwoty na rachunku bankowym Aparthotelu lub data wpływu gotówki do kasy Aparthotelu.
 

Aparthotel potwierdzi otrzymanie wpłaty zgodnie z obowiązującymi przepisami, a na życzenie klienta wystawi fakturę VAT
na dane podane w zapytaniu o rezerwację.


Od daty wpływu opłaty rezerwacyjnej na konto Aparthotelu rezerwacja staje się zamówieniem i ma status rezerwacji gwarantowanej. Podany termin pobytu i zamówionych usług jest wiążący dla obydwu stron tj. Aparthotelu i Klienta.


Pozostałą kwotę za pobyt w obiekcie Klient wpłaca w dniu przyjazdu w recepcji – przed rozpoczęciem pobytu. Opłata 100% ceny za pobyt stanowi zawarcie umowy między Klientem a Aparthotelem na pobyt wg zamówienia.


Odmowa wpłaty przez Klienta 100% wartości pobytu w dniu rozpoczęcia pobytu – stanowi odstąpienie klienta od rezerwacji.

Aparthotel zachowa wpłaconą opłatę rezerwacyjną.


Umowa, którą stanowi zamówienie z potwierdzeniem rezerwacji – wygasa w dniu wyjazdu Klienta z Aparthotelu,
nie później niż w terminie podanym w zamówieniu. 


§4 Zmiana oraz anulowanie rezerwacji
Zmiana terminu rezerwacji lub kategorii Apartamentu jest możliwa wyłącznie pod warunkiem  jego dostępności we wskazanym terminie oraz dokonania opłaty różnicy w cenie za pobyt, o ile taka występuje.


Zmiany terminu rezerwacji Klient można dokonać nie później niż 14 dni przed rozpoczęciem pobytu, chyba że oferta stanowi inaczej.

 

Zmiana rezerwacji przez Usługodawcę jest możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej spełnienie świadczenia. Przez siłę wyższą rozumie się strajki, wojny, zamieszki, kataklizmy przyrody, zajęcie apartamentu przez jakikolwiek organ władzy państwowej w jakimkolwiek
celu oraz pozbawienie przez dostawcę mediów w apartamencie tj. prądu, gazu, energii cieplnej lub wody. W takim wypadku Usługodawca zobowiązany jest zaproponować Gościom inny termin lub odstąpić od umowy, zwracając Klientowi wpłaconą opłatę za zarezerwowany pobyt.


W wyjątkowych sytuacjach, w szczególności awarii w apartamencie lub innego zdarzenia losowego Usługodawca zastrzega sobie możliwość udostępnienia innego apartamentu o parametrach i powierzchni podobnej do zarezerwowanego. W wypadku braku akceptacji Gościa za zmianę umowa
ulega rozwiązaniu, a Usługodawca ma obowiązek zwrócić Gościowi wpłaconą przez niego opłatę za zarezerwowany pobyt.


Anulowania rezerwacji klient może dokonać w każdym czasie.


Anulowanie rezerwacji musi mieć formę pisemną (list, e-mail, sms) pod rygorem nieważności.


Anulowanie rezerwacji wstępnej-niegwarantowanej nie jest wymagane. Niemniej ułatwi pracę recepcji.


Anulowanie rezerwacji przez klienta po wpłacie opłaty rezerwacyjnej, rezerwacji gwarantowanej:

– w przypadku rezygnacji z rezerwacji gwarantowanej przed podanym w rezerwacji terminem darmowej anulacji
– Aparthotel zwróci kwotę opłaty pomniejszoną o koszty bankowe w terminie do 14 dni roboczych;
– w przypadku rezygnacji z rezerwacji gwarantowanej po podanym w rezerwacji terminem darmowej anulacji
– wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi. Aparthotel wpłaconą kwotę zatrzyma.


W przypadku wybrania oferty bezzwrotnej opłata rezerwacyjna nie jest zwracana.


W przypadku nie pojawienia się Klienta w obiekcie do godziny 22.00 w dniu przyjazdu, Aparthotel ma prawo anulować rezerwację i zachować wpłaconą kwotę. W wyjątkowych przypadkach termin ten może ulec zmianie, musi być jednak uzgodniony z recepcją. 


§5 Pobyt
Pobyt  zaczyna się od godziny 16.00 w pierwszym dniu zarezerwowanego terminu. Zakończenie pobytu następuje o godzinie 11.00 w ostatnim dniu zarezerwowanego terminu. Gość zobowiązany jest zwrócić kartę lub klucz do apartamentu pracownikowi recepcji.

 

Godziny zameldowania to 16.00 – 22.00. 


Goście zobowiązani są do przestrzegania godzin ciszy nocnej, zasad BHP oraz PPOŻ obiektu.

W godzinach od 22:00 do 08:00 zabronione są wszelkie zachowania zakłócające ciszę nocną.


Gość może korzystać wyłącznie ze strefy SPA, która znajduje się w obiekcie, w którym posiada rezerwację.


Ze strefy Spa w obiekcie mogą korzystać wyłącznie goście hotelowi.


Gość powinien powiadomić o zauważonych usterkach lub uszkodzeniach w dniu przyjazdu. W przypadku uszkodzeń powstałych w trakcie pobytu, Gość zostanie obciążony kosztami naprawy lub wymiany uszkodzonego sprzętu.


Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych apartamentu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.


Gość zobowiązuje się do dopilnowania, aby liczba osób przebywających wraz z nim w apartamencie nie przekraczała tej, która została określona jako maksymalna w serwisie lub na potwierdzeniu rezerwacji. Zaproszone osoby zobowiązane są do opuszczenia apartamentu przed 22:00.

 

Aparthotel nie akceptuje pobytu ze zwierzętami, chyba że w danym apartamencie zwierzęta są akceptowane i Klient uiścił opłatę za zwierzę.


Korzystanie ze strefy relaksu jest płatne 100 zł. za 50 min. od każdego apartamentu. 


Korzystanie z placu zabaw jest bezpłatne. Z racji tego w przypadku niemożliwości skorzystania z
niego z powodu awarii lub innych przyczyn, nie przysługuje prawo do zmniejszenia ceny rezerwacji lub zwrotu pieniędzy.


Korzystanie z placu zabaw możliwe jest jedynie pod nadzorem opiekunów.


Palenie w apartamentach jest całkowicie zabronione. Gość nie przestrzegający tego zakazu zostanie obciążony opłatą w wysokości 800 PLN (osiemset złotych) lub 200 € (dwieście euro) tytułem pokrycia kosztów prania m.in. zasłon, dywanów oraz narzut w apartamencie.


W przypadku naruszenia zasad określonych w Warunkach rezerwacji Usługodawca ma prawo potrącić Gościowi z pobranego depozytu m.in.: wynagrodzenie należne za pobyt osoby niezgłoszonej, koszty doprowadzenia apartamentu do stanu pierwotnego. W przypadku gdy wartość roszczeń
przekracza wartość depozytu, Gość zobowiązany jest niezwłocznie pokryć tę różnicę.

 

W przypadku wyjątkowo rażącego naruszenia zasad określonych w Warunkach rezerwacji, nieodpowiedniego zachowania, nieprzestrzegania ciszy nocnej, wulgarnego odzywania się i nieodpowiedniego zachowania się wobec personelu oraz innych gości Usługodawca ma prawo do wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Gościa wraz z osobami towarzyszącymi z apartamentu.
 

W przypadku zgubienia karty dostępu do apartamentu należy niezwłocznie o tym poinformować obsługę. Opłata za zgubioną kartę wynosi 50 zł. 


§6 Reklamacje
Gość ma prawo do korzystania z prawa do reklamacji usługi i dochodzenia roszczeń z tego tytułu, stosownie do właściwych przepisów prawa.


Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest jej pisemnie zgłoszenie na adres siedziby Usługodawcy.


Reklamacje rozpatrzone zostaną w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania. Informacja o skutku rozpatrzenia reklamacji zostanie przesłana Gościowi na wskazany przez niego adres pocztowy lub pocztą elektroniczną.​

 

ul. Szymona Zaryckiego 29
34-500 Zakopane

recepcja@budzowskiwierch.pl

+48 600 104 000

 zobacz również

RODO

regulamin

opinie

Strona stworzona przez: iQHotel.pl